2015. március 12., csütörtök

Öt rémálometűd


kép: M.C. Escher





                   A mecha rémálma

nem készülök el.
lejár a határidő és átadásig
sem készülök el.
a bemutatóra, amikor bemutatkozom
sem készülök el.
lekésem a biennálét, a fesztivált -
nem készülök el.
befejezetlen készülék. az áram
végigmegy rajta búg is
random zajgenerátor, de
nem készülök el:
nem derül ki, mire vagyok

jó.



               A druida rémálma

megjelölt körömben
nem kevés munkával kézzel
- mert másképp nem vérez össze
és másképp nem vérezed össze -
nem kevés munkával kézzel
megnyitott erőköröm legközepén
vagyok kénytelen sátorozni, mert
a szentligetkemping megtelt,
ide szól a jegyem úgyhogy
permanensen nyitva vagyok mint
egy folyamatos ünnepben
olyan mint a kilégzés egyfolytában

megfojt.



               A biorobot rémálma

csináljuk kicsim csináljuk
nem érted?
nem megy egyedül kellesz egyedül
te kellesz ha egyedül.
csináljuk segíts egyedül nem megy
nem érted?
Az öröm sem megy egyedül kell
az a valami mibe bele -
nem érted?
te kellesz, hogy legyen kibe bele.
akibe bele lehet

élni.



             A kiméra rémálma

maradék nélkül kihagyott
lehetőség leszek ha nem jössz be.
ez itt az én barlangom. én
vagyok a barlang, a visszhang,
a falra festett árnyék a fénytől
amit hozol. én a cseppkövek
látszólag mértanmentes organikus
csöpögése. de ha nem jössz be
akkor csak a sötétség, amely
- szánalom - tud magáról és
tudja magáról hogy magától
soha nem válik nem éles

senkinek.



             A skizofrén rémálma
                                  (ingyen haiku)

mi lesz ha többé
nem szólnak hozzám
csobogó eső-szavak?






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése