2016. június 26., vasárnap

látomás, este




ijedt kis alakod ahogy
átszuszakolják a tényeken -
nem tudtam ledörzsölődni rólad
édesem.

érzem valahol másképp
tévedünk - valaki-te valaki-én
egy alig elcsúszó optikájú távlat
filmfelületén -

valaki-te és valaki-én ott
nem adja fel, nem érdekli őket -
minket ott nem bántanak
a rohadékok.

       levakarnának rólad, ahogy -
       ezek az állatok
       nem értik ez miért egyfajta
       másállapot,

       valaki-te és valaki-én
       ott nem hagyjuk senkinek.
       a tények ott kezünkhöz
       ívelik a testüket -

       ijedt kis alakod hogy
       reszket itt - keresem a réseket
       ahol te valaki-te lehetsz és

ahol én pont annyira másképp révedek.




***


semmi sem nehéz
és nem könnyű semmi sem -
nincs mihez képest.







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése