2017. március 24., péntek

Picit. Azért.

Győrfi Katának

olyan vagy, mint a jó helyen
kimondott szó.
(Győrfi Kata: dor)




amikor kimentél maradt
valami a levegőben
az üres szoba levegőjében
ahol én sem voltam ott -
még nem voltam ott
csak közeledtem és
most ne a parfümöd
illatára gondolj -
csak arra a megfoghatatlan
biztonságérzetre ami
elfogott hogy az üres
szobában jártál és
épp az előbb mentél ki és
megint lekéstelek -

maradt valami a levegőben
amit kilélegeztél egy
záróra utáni romkocsmaérzet -
hazudok annál sokkal
rétségesebb -
inkább mint hazafelé a
hajnali égen megülő csík pára
mindjárt felszívja a nap -
amikor kimentél maradt
belőled valami a levegőben -
amikor belépek
megtorpanásra késztet -

olyan jó hogy megint
nem láttalak csak mintegy
meglegyint hogy milyen
kevésen múlt -
ha kicsit jobban sietek
ha elejted és lehajolsz
hogy felvedd
vagy kioldódik és te megkötöd
most itt állnánk egymással
szemben letagadhatatlanul -
a szobában ahol
nekem vagy neked akkor
lépni kéne valamit -

olyan megnyugtató hogy
nem kóstoltuk meg
egymás gyávaságát -
hogy te időben kimentél
én időben érkeztem és
a szoba is itt terül
az időben -
amikor kimentél maradt
valami a levegőben
zabolátlannak érzem -
erőt veszek magamon
a kedvedért hogy
úgy tűnjön:
picit sajnálom. azért.







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése